24 maj 2009

Så synd

Som jag skrev tidigare så skulle jag ju åka på fotboll ikväll. I Vinninga trodde jag men en stund innan jag skulle åka iväg så ringde min kompis, vars son spelar i laget som skulle spela, o sa att det var i Saleby och inte i Vinninga. Lite snurrig var hennes förklaring, lugnt sa jag - är van vid det nu (ta inte illa upp) :-))
Jag o lillebror kom iaf iväg till rätt ställe. Motståndarlaget var från Vinninga. I halv lek stod det 0-7, tror jag. Inte så kul för killarna, de är ju bara 9-10 år gamla. Efter andra halvlek och i slutresultat så stod det 0-14, tror jag. Det kan inte vara så kul. Jag tyckte dom kämpade på bra i andra halvlek, det är bara att ta nya tag nästa match.
Vi åkte med kompisarna hem en sväng efter matchen. Kollade läget lite runt campingen vi ska bo på när vi är i Skene om baratvå helgen. Ska bli så kul. Längtar! (speciellt till lördagen o Ullared)

Nu är det dags för veckans höjpunkt, nämligen Supernatural. Lika spännande varje gång.

Hejhej

Inga kommentarer: