30 november 2010

Vinter...

...har det verkligen blivit den senaste veckan. Det har snöat och blåst rejält. Har vart svårt att ta sig fram på vägarna. Vissa dagar har det vart ovisst om jag skulle komma hem efter jobbet men än så länge har det gått bra, har ju bara fastnat två gånger :-P En gång i jobbet och en gång privat. Tur att det finns snälla bönder :)
Nu har det slagit till och blivit riktigt kallt oxå. Vi var i Thn på fm idag och då passerade vi ett ställe på vägen där det var -20 grader. Brr!!!

Jag och mamma har idag gett oss ner till Ullared och gjort en runda på Gekås. Blev några bra inköp, som vanligt, men denna gången blev det nästan bara det som stod på listan :-P Vi har nu kommit fram till at vi hädanefter ska åka till Ullared på em. Vi var där idag vid halv fyra och det var lugnt, lagom med folk och man slapp trängas.
Just nu sitter vi i stugan på Överlida Camping och har det mysigt. Imorgon går färden vidare mot IKEA i Göteborg. Ska köpa lite ljus, det går åt nu när det är vinter.

Har nu skaffat mig en ny dator så nu ska jag verkligen försöka uppdatera lite oftare, jag lovar :)

Kram och hej!

Inga kommentarer: