17 augusti 2009

Trevligt besök

Idag har Madde o Theodor vart här på em, riktigt kul. Theo är ju så fruktansvärt charmig :-)) Fick en jättefin present, en kruka med en liten växt o stenar. Jag bjöd på ost o kex även idag men det var gott. Funkar alltid. Kamerans batteri tog slut igår kväll så jag har ej kunnat ta några bilder av Madde o Theos besök men det kommer väl fler gånger.
Ska försöka lägga in lite bilder från folkracen igår, bara jag får ett nytt batteri i kameran senare ikväll. Nu väntar jag på att Madde ska komma...igen :-)) Ska nämligen få låna en TV av henne. Jättesnällt verkligen, för den jag har nu är ju ganska liten så det är svårt att se texten på kvällarna då man börjar bli trött i ögonen.

Får se om det kommer några bilder senare, om inte så kommer dom imorgon.

Hejhej!

Inga kommentarer: