18 augusti 2009

Oj då :-S

Erika var hemma här en sväng för att kolla in min nya lya. Hon hade med sig en jättefin blombukett. Tack så jättemycket.
Vi kom iväg till Överby vid tre tiden. Jag skulle ju till Cubus för att köpa leggins o så blev det men sen hamnade vi ju på Gina Tricot oxå o det vet ju alla vad det betyder, man går aldrig ut därifrån utan att köpa något. Så blev det även idag, köpte ett vitt linne. Jag har ett rosa o ett blått sådant linne men tycker om dem så nu köpte jag ett till :-)) Sen fikade vi innan vi åkte hem. Kul med en liten utflykt.
Nu ska jag kolla på en film jag köpte häromdagen, Den bästa av mödrar. Är med Maria Lundqvist så den kan nog va bra. Ha en bra kväll.
Kram på er!

1 kommentar:

simbos Hulda sa...

Hej
Vilken trevlig blogg du har, såg att Emma Björk,varit inne på den i min dator och jag blev nyfiken natruligtvis. Jag startade en i juli och det är trevligt att skriva om sig själv och människor runt omkring sig.
Googlar du på "simbos människor" såkommer du till min, läs och kommentera!!
MVH Agneta i Simbo/Järpås