16 januari 2009

Arbetsintervju

Jag har ju sökt två tjänster på Bäckliden i Vinninga och idag ringde omr.chefen där och bad om en intervju. Absolut, sa jag. Detta är min första arbetsintervju så jag vet inte riktigt vad som kommer att frågas eller hur det riktigt går till. Men jag kommer i vilket fall gå dit som mig själv och göra det bästa av situationen. Man hoppas ju självklart på att man får en av tjänsterna, dels pga att jag nu är där på timme och sen att det inte är så många som söker de tjänsterna pga att det är helg/kväll tjänster.

Hoppas!!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Grattis!, Hoppas att du får någon av tjänsterna.
Du behöver nog inte oroa dig för intervjun, inom vården brukar intervjuerna vara så avslappnade.
Hoppas att allt är bra i övrigt.

Tina Högman sa...

Ja det vore ju kul om du fick nån av tjänsterna!